Politica de livrare/returnare

Rezervări

Rezervările pentru care nu se furnizează datele unui card de credit/debit valid, care nu au fost plătite în avans sau pentru care nu s-a făcut un depozit în prealabil sunt considerate de către hotel rezervări negarantate.

Rezervările negarantate sunt reținute de hotel până la ora 11.00, în ziua sosirii, după care hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera fără o notificare prealabilă.

Anulări

Pentru rezervările individuale, garantate sau plătite în avans:

  • Termenul de anulare al unei rezervări, fără a se percepe penalități, este cu șapte zile înainte de sosire. Avansul achitat se restituie în termen de 30 de zile de la cererea de anulare. În cazul anulării și rambursării plății avansului, vom percepe o taxă de manipulare de 25 lei, plus comisioanele bancare.
  • Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de trei zile dar până în 48 de ore înainte de sosire, se percepe contravaloarea primei nopți de cazare, sumă care se reține din avansul plătit.
  • Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 48 de ore înainte de sosire, sau în caz de neprezentare, după orele 19:00 din ziua de sosire, se percepe întreaga contravaloare a rezervării, sumă care se reține din avansul plătit.
  • În caz de neprezentare hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera/camerele pentru restul sejurului.

Cazarea oaspeților

Check in : după ora 15:00

Check out : până la ora 11.00

Cazarea (check in) înainte de ora 15:00 și plecarea (check out) după ora 11:00 vor fi onorate de Marcos Apartments în funcție de disponibilitatea acestuia la momentul respectiv.

Cazarea se va face în baza prezentării unui act de identitate, a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul comandat la o agenție de turism) și a completării fișei de de cazare. Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercam să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.

Tarife

Tarifele prezentate pe site (denumite pe scurt Tarifele) sunt cu titlu consultativ. Pentru confirmarea tarifului vă rugăm să transmiteți e-mail la adresa contact@resitacazare.ro sau pe Whatsapp la numărul 0722665522.

Tarifele includ TVA.

Tarifele diferă în funcție de perioadă și de tipul de cameră pentru care optați.

Tarifele nu sunt valabile în perioada sărbătorilor legale precum și a ofertelor speciale . Conducerea hotelului poate modifica perioadele ofertelor speciale fără a se face notificări în prealabil.

Modalități de plată

Hotelul acceptă plata numerar (Lei), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar (plata se face înaintea cazării).

Spațiul de parcare și autoturismele

Este posibilă parcarea la proprietate, în limita locurilor disponibile. Parcarea se face pe propria răspundere. Pentru parcare nu se face rezervare. Deși luăm toate măsurile de precauție, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafața proprietății noastre.

Siguranța obiectelor personale

Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta proprietății.

Oaspeți cazați suplimentari; Politica copiiilor

În cazul în care nu suntem informați în prealabil, toate Tarifele noastre sunt calculate pentru două persoane.

Tariful pentru pat suplimentar este de 30 lei pe noapte.

Copii pana la 3 ani au gratuitate.

La tariful de cazare se va adăuga suplimentul pentru copii, respectiv adulți, pentu fiecare noapte de cazare, conform tabelului de mai jos. Copiii cu vârsta mai mare de 16 ani sunt considerați adulți.

Orice tip de cameră ocupată în regim single are același tarif de cazare precum aceeași cameră ocupată de două persoane.

Animalele de companie

Animalele de companie sunt acceptate în locație contra unei taxe de curățenie suplimentare de 50 lei.

Comportament

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.

Este interzis excesul de băuturi, sonorizările de volum ridicat atât în interior cât și în exterior, sau la ore care deranjează pe ceilalti turiști cazați.

Este interzisă aruncarea gunoaielor de orice fel, inclusiv mucuri de țigări, în alt loc decât coșuri de gunoi sau scrumiere. De asemenea, este interzis aprinsul focurilor de orice natură.

Fumatul

Nu este permis fumatul în camere sau în spații publice.

Camera de hotel este prevăzută cu detector de fum, acesta va declanșa alarma de incendiu.

Modificări ale politicii hotelului

Politica hotelului poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil.

Pentru ofertele speciale, Termenii și Condițiile pot fi modificate după caz. Termenii prezentați în oferte anulează după caz termenii și condițiile mai sus menționați.

În cazul nerespectării uneia sau mai multor restricții din acest regulament, hotelul își rezervă dreptul de a acționa conform legii pentru încălcarea proprietății private sau a regulilor interne ale acestuia.